Lions Club Midden Betuwe Voedselbank actie

OVERBETUWE - Het zijn nog steeds moeilijke tijden voor de voedselbank in de gemeente Overbetuwe. Op dit moment is een groot aantal gezinnen in deze gemeente afhankelijk van deze voedselbank. Lionsclub Midden Betuwe schiet ook dit jaar weer de voedselbank te hulp met het inzamelen van Douwe Egberts (DE) waardepunten. Deze inzamelactie is een landelijk initiatief van meer dan 100 Lionsclubs en 55 voedselbanken. De door u ingeleverde waardepunten worden verzilverd voor pakken koffie die worden gedoneerd aan de voedselbank. DE steunt deze landelijke Lionsactie en heeft toegezegd alle donaties met 15% te verhogen. Vorig jaar zijn er in de dropen Driel, Heteren, Zetten, Herveld, Andelst en Valburg meer dan 200.000 Douwe Egberts punten opgehaald, goed voor zo´n 400 pakken koffie. Geef uw DE Waardepunten nog meer waarde en stel deze ter beschikking aan deze voedselbank. Onderstaande ondernemers steunen deze actie en zijn bereidwillig om de DE punten voor hen in ontvangst te nemen in de daarvoor bestemde verzameldozen.

Uw waardepunten, bij voorkeur geteld, kunt u vanaf 4 februari tot en met 4 maart inleveren op de volgende adressen: Zetten: Albert Heijn, Vleeschhouwerij en Huisartsen praktijk Zetten. Herveld: COOP. Heteren:C1000 Teun van Blijderveen. Driel: Bakkerij Berentsen. Valburg: Attent Supermarkt.

Voor meer informatie over, en de voortgang van deze actie kunt u terecht op onze facebook pagina Lionsclub Midden Betuwe.